На Сајму књига у Београду

Волим да читам и волим да идем у библиотеку. Позајмљујем књиге из две библиотеке: „ Данило Киш“ и у школској библиотеци.Једва сам чекао да се отвори Сајам књига у Београду. Отишао сам са родитељима. Тамо сам видео много људи, много издавача и књига. Купио сам своје омиљене књиге издавача „ Чаробна књига“. Зову се „Гарфилд“ први део и „Гарфилд“ други део. Толико ми се свидело на Сајму да сам замолио родитеље да ме поново воде зато што нисам видео све књиге које ме занимају. Они су ми испунили жељу и поново смо ишли на Сајам у Београд. Мој сан је да имам пуно књига зато што обожавам да читам. У свакој књизи има нешто занимљиво. Највише волим да читам стрипове – због слика. Да сам писац, писао бих књиге које би биле пола романи, пола стрипови. Писао бих књиге за смејање! Највише волим да читам књиге о мачку Гарфилду. Он је много смешан јер стално спава, једе и гледа ТВ. Свиђа ми се и књига „ Доживљаји мачка Тоше“. Тоша је смешан јер краде сланину од свог деде. Мислим да није довољно што је Сајам само једном годишње јер желим чешће да разгледам разне књиге. Свиђа ми се што су на Сајму писци са којима можемо да разговарамо и што потписују  своје књиге. Препоручио бих свима да прочитају све књиге „ Да пукнеш од смеха“, као и све књиге из едиција „ Чаробна кућица на дрвету“ и „ Дневник  шоњавка“.

ученик II6 Михаило Булаjић

1 Comments

  1. Gojko каже:

    Mihaila i decu slicnu njemu trebamo podrzati i pokazati da „prave vrednosti“ mogu pobediti. Inace rad jako lepo napisan.
    Hvala Mihailo

Затворено за коментаре.